marți, 25 ianuarie 2011

Poezii I

 

Autor-necunoscut

Stai jos, da-mi mâna ta
Voi vă spun viitor
Vad ca traiesc fericiti
Cu cineva care se potriveste cu adevarat tine
Cineva ca mine

Stand încă, în respiraţie
Mă asculţi?

Tu nu stii
Cineva dureri menţinându-l în toate
Cineva nu va da drumul din inima lui
Dar adevărul este, este nedureros
Închirierea arată dragostea ta

Pauza de jos, da-mi ceva timp
Nu vreau teama de a te confunda
Chiar acum, este atât de greşit
Dar poate că e totul în viitor
Cu cineva ca tine

Stand încă, în respiraţie
Mă asculţi?

Tu nu stii
Cineva dureri menţinându-l în toate
Cineva nu va da drumul din inima lui
Dar adevărul este, este nedureros
Închirierea arată dragostea ta
Închirierea arată dragostea ta

Poate adevărul, poate minciuni
Mi-a facut sa te
Poate prost, poate înţelept
Nu ştiu

Cineva dureri menţinându-l în toate
Cineva nu va da drumul din inima lui
Dar adevărul este, este nedureros
Închirierea arată dragostea ta

Tu nu stii
Cineva doare ţinându-l în toate
Cineva nu se poate da drumul din inima lui
Dar adevărul este, este nedureros
Închirierea arată dragostea ta

Închirierea arată dragostea ta
Love Show, oh
Love Show
Închirierea arată dragostea ta                                    

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu